Promocja!
Kulki do ćwiczeń mięśni Kegla GRATIS na podany przez Ciebie adres 

Organizatorem Promocji jest Agencja Sun Kler Sp. z o.o., ul. Chrościcikiego 83 lok. 117, 02-414 Warszawa, tel.: 22 114 04 30, e-mail: biuro@sunkler.pl.

 

Kulki do ćwiczeń mięsni Kegla możesz otrzymać GRATIS na podany przez Ciebie adres.

Jak otrzymać kulki do ćwiczeń mięśni Kegla?

Na wewnętrznej stronie opakowania promocyjnego znajduje się kupon z indywidualnym numerem oraz warunki promocji.

Aby otrzymać kulki wypełnij kupon a następnie wybierz najgodniejszą dla Ciebie opcję:

  1. Wyślij kupon na adres: Sun Kler, ul. Chrośckiego 83 lok. 117, 02-414 Warszawa
  2. Dane z kuponu wraz z indywidualnym numerem wyślij mailem - feminost@sunkler.pl

PAMIĘTAJ O PODANIU NUMERU Z KUPONU! Numer z kuponu upoważnia do otrzymania 1 sztuki kulek.

Kulki zostaną wysłane w ciągu 7 dni od daty otrzymania danych na podany adres Poczta Polską.

Promocja trwa do 1 lipca 2018 r. lub do wyczerpania zapasów.

 

 

Kulki są świetnym wyrobem do treningu mięśni Kegla.

Regularne treningi przy użyciu kulek zwiększają u kobiet sprawność mięśni dna miednicy, co pomaga w przypadku kłopotów z trzymaniem moczu, pozwala utrzymać sprawność mięśni Kegla u kobiet po porodzie i umożliwiają utrzymanie dobrej kondycji tychże mięśni u kobiet w okresie pomenopauzalnym. Systematyczny trening kulkami waginalnymi może także podnieść komfort współżycia seksualnego.

Przed użyciem kulek do ćwiczeń mięśni Kegla koniecznie zapoznaj się z instrukcją użytkowania.

Jak działają kulki waginalne i w jaki sposób pobudzają mięśnie Kegla do pracy?

Sekret kulek ukryty jest w ich wnętrzu. W ich wnętrzu znajduje się ciężarek, który jest wprawiany w drgania ruchem ciała. Te delikatne wibracje przenoszą się na ścianki pochwy i pobudzają mięśnie do pracy dzięki ruchom ciała.

Dlaczego kulki pomagają w ćwiczeniach mięśni Kegla?

Jest wiele ćwiczeń mięśni Kegla, które nie wymagają stosowania dodatkowych akcesoriów. Trening z użyciem kulek waginalnych ułatwia kobietom wyodrębnienie właściwych mięśni przeznaczonych do ćwiczeń, a zazwyczaj jest to najtrudniejszy element ćwiczeń mięśni dna miednicy. Na co dzień korzystamy z tych mięśni w sposób nieświadomy, napinanie tych mięsni jest właściwie nieodczuwalne. Bardzo ważne jest by w ćwiczeniach kurczyć właściwe mięśnie, co więcej podczas napinania nie należy wykonywać parcia, a starać się kierować w głąb ciała zaciśnięte mięśnie.
Kulki pomagają kontrolować pracę mięśni, czuć ich skurcze i dodatkowo stymulują mięśnie Kegla do pracy za pomocą delikatnych wibracji.

Sposób aplikacji:

TYLKO DO STOSOWANIA DOPOCHWOWEGO.

Aplikacja kulek w pochwie odbywa się w podobny sposób jak aplikacja tamponów.

  1. Przed użyciem dokładnie umyj ręce.
  2. Wyjmij kulki z opakowania, a następnie przemyj je ciepłą wodą z mydłem albo wyczyść specjalnym preparatem do czyszczenia tego typu wyrobów.
  3. Jeśli masz kłopot z prawidłowym nawilżeniem pochwy, czujesz suchość pochwy albo używasz kulek po raz pierwszy, użyj lubrykantu (żelu nawilżającego, najlepiej na bazie wody). Posmaruj cienką warstwą żelu kulki (chroń przed żelem sznureczek od kulek). Żel użyj również do posmarowania ujścia pochwy.
  4. Chwyć kulki za sznureczek, w miejscu, w którym styka się z kulką. Jeśli sznurek jest mało stabilny złap za część kulki, znajdującej się przy sznureczku.
  5. Ułóż się w wygodnej pozycji (najlepiej na leżąco z poduszką znajdującą się pod dolną częścią pleców lub na stojąco z jedną nogą opartą np. o wannę).
  6. Powoli wsuń kulki do pochwy, jedna po drugiej. Sznureczek musi wystawać na zewnątrz.
  7. Nie wkładaj kulek za głęboko, dobrze jeśli jedna z kulek znajduje się zaraz za wejściem do pochwy.
  8. Możesz poczuć, że kulki chcą wypaść. Zaciśnij wtedy mięśnie. W ten sposób m.in. ćwiczysz mięsień Kegla.
  9. Żeby wyjąć kulki rozluźnij mięśnie pochwy, a następnie pociągnij za sznureczek powoli ale zdecydowanie.
  10. Jeśli kulki nie chcą wyjść, nanieś palcem nieco żelu nawilżającego do wnętrza pochwy. Rozluźnij mięsnie i ponownie spróbuj wyjąć kulki.
  11. Pamiętaj żeby po każdym użyciu umyć kulki i schować w bezpiecznym miejscu.

Możesz nosić kulki w domu, w pracy, na uczelni, podczas zakupów, w trakcie sprzątania. Każda czynność, nie wymagająca dużego wysiłku (może powodować wypadanie kulek mimo zaciskania mięśni) będzie odpowiednia do ćwiczeń z kulkami waginalnymi. Na początek ćwicz przez 10-15 minut. Mięsień Kegla, jak każdy inny, potrzebuje stopniowego wzmacniania. Potem możesz wydłużyć czas ich stosowania do 30-60 minut dziennie. Taki czas jest wystarczający do efektywnego treningu mięśnia dna miednicy. Bardzo ważna jest systematyczność!

Jeżeli będziesz czuła jakikolwiek dyskomfort, usuń kulki. W przypadku, gdy uczucie dyskomfortu będzie pojawiało się stale skonsultuj się z lekarzem.

Pamiętaj, aby przed i po użyciu kulek dokładnie je umyć. Możesz używać zwykłego mydła, mydła antybakteryjnego lub specjalnych środków do mycia tego typu wyrobów. Nigdy nie używaj do mycia kulek środków zawierających alkohol, benzynę lub aceton ponieważ mogą one działać drażniąco na Twoje ciało oraz uszkodzić powłokę silikonową kulek.

Trzymaj kulki w higienicznym, bezpiecznym miejscu.

WAŻNE

Nie wystawiaj kulek na działanie wysokiej temperatury oraz promieni słonecznych.

Skonsultuj się z lekarzem jeżeli przechodziłaś operacje w obrębie dróg rodnych lub posiadasz implanty hormonalne lub inne.

Nie dziel kulek z innymi osobami - w ten sposób mogą się przenosić infekcje narządów płciowych.

Nie używaj kulek, jeżeli odczuwasz jakikolwiek dyskomfort.

Nie używaj kulek, jeżeli uległy uszkodzeniu.

Chroń kulki przed dziećmi.

Jeżeli jesteś w ciąży lub urodziłaś dziecko w ciągu ostatnich 12 miesięcy skonsultuj się z lekarzem zanim rozpoczniesz ćwiczenia z użyciem kulek waginalnych.

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania prosimy o kontakt z Dystrybutorem kulek - mailowo lub telefonicznie.

str. 2 >